Klubmesterskaberne 2022
Klubmesterskaberne 2022

Betaling på Klubmodul, tilmelding på www.universaltennis.com, se vejledning nederst

Vi skal selvfølgelig igen i år have et udendørs senior klubmesterskab, med en masse sjove og spændende kampe.
Formatet vil være som tidligere år hvor deltagerne selv står for at afvikle de indledende kampe, over en periode og derefter en finale weekend.

Traditionen tro afholdes der afsluttende middag med prisoverrækkelser i Siffen.
Indledende kampe kan spilles fra d. 30. juni 2022, eller så snart plan foreligger.

Finale dag bliver lørdag d. 3. september 2022 med efterfølgende stor festlig middag & præmieoverrækkelse.

Der spilles i følgende rækker / kategorier:
  • Herre single
  • Dame single
  • Herre double
  • Dame double
  • Mix double
  • Mesterrækken for 1-4 holdspillere, ungseniorer samt alle dem som har mod
  • A-række for erfarne motionist holdspillere
  • B-række for øvede/motionister
  • C-række for begyndere/lidt øvede
Alle spillere født i 2009 eller tidligere kan deltage.

Turneringsledelsen kan lægge rækker sammen, skulle det være nødvendigt.

Beløbet dækker deltagelse i turnering samt afsluttende middag.
Sidste frist for tilmelding er søndag d.26/6-2021

Du skal nu gøre følgende for at tilmelde dig:
1. Oprette en profil på UTR, hvis du ikke allerede har en.
2. Beslutte dig for hvilke rækker du vil deltage i.
3. Finde en makker og tilmelde jer via link som du finder på: https://app.universaltennis.com/events/112926(Begge skal have oprettet en UTR profil før tilmelding kan gennemføres).
4. Fortælle alle dem du kender fra din træning, holdkampe og lignende at de også skal tilmelde sig, så vi får nogle gode rækker med mange deltagere.
5. Sæt så kryds i din kalender lørdag d. 3. september 2022 til finaledag, præmieoverrækkelse og den ikoniske sensommerfest.
6. Sidste punkt er frivilligt, men kærligt modtaget. Kommenter dette opslag på FB om at du deltager, så du er med til at inspirerer andre til at gøre det samme.
Skulle du stå og gerne vil deltage og mangler en makker, så hjælper vi gerne med at finde en.

Her er kort beskrivelse af hvordan man opretter en UTR-profil:
1. Klik ind på www.universaltennis.com (om muligt benyt browseren Edge)
2. Klik på Join i øverste højre hjørne
3. Indtast e-mail samt kodeord efter eget valg (skal indeholde mindst 8 karakterer inkl. 1 stort bogstav og 1 tal)
4. Udfyld oplysninger angivet på skærmen
5. Klik på ”I Agree” og tryk på Continue
6. Hvis man er registreret i forvejen med resultater, vil systemet spørge om man er den samme person og slå profilerne sammen. Tryk Ja til dette.
7. Slut af med at trykke på Create new profile
8. Man får tilsendt en bekræftelses e-mail, find denne i din indbakke og tryk på Confirm
9. Har man ingen resultater registreret, udfyld de spørgsmål som systemet stiller
10. Du er nu klar til at logge ind på UTR-profilen og tilmelde dig events

Søg efter SIF’s digitale klub eller tryk her: https://app.universaltennis.com/clubs/593891 - tryk på Request to Join og en administrator vil godkende dig.

Har man spørgsmål til UTR eller oplever problemer med oprettelse af profil, tilmeldinger osv., send en e-mail til Daniel Mølgaard på danielmolgaard@universaltennis.com

24.08.2022
08.06.2022 kl. 00.00 - 03.09.2022 kl. 23.55