Klubmodul henter siden
Rød bold J-træning inde 2019-20
Tilmeldingsfrist er overskredet

Tilmeldingsfristen er udløbet, men da der stadig er ledige pladser på Rød Bold, er der mulighed for at melde sig her.

Rød bold (Antal pladser 96)
Minitennis er for børn i 5-9 års alderen. Til minitennis trænes der basale krops- og boldmæssige færdigheder. Træningen består af opvarmning, bold- og kropslege samt træning på minitennisbane med og uden ketsjer. Der er max 4 spillere pr.minitennis bane
Mail kontakt Rødbold: Klara@skovser.dk

Tilmeldings procedure
1. Du vælger den træningsgruppe og årgang, som din spiller tilhører.
2. I kommentarfeltet oplyser du hvilke hverdage samt tidspunkter, du ønsker træning (giv os mindst 2 muligheder). Ønsker du to gange træning om ugen, skal du foreslå mindst tre mulige dage.
3. Hvis du efter tilmeldingen ikke har fået opfyldt dine ønsker tilstrækkeligt, bedes du kontakte den ansvarlige træner, hvorefter vi vil forsøge at imødekomme dine ønsker efter vores muligheder.

Betaling:
1. Du betaler for 1 times træning, når du tilmelder dig.
2. Får du flere træningstimer (a 825 kr/time) efter aftale med din træner, vil du efterfølgende bliver opkrævet for dem.
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist