Klubmodul henter siden
J-træning Grøn Performance
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære Grøn Performancespillere,

Nu er det blevet tid til at tilmelde sig indendørstræningen 2018-19.
Igen i år samler vi alle tilmeldinger via Klubmodul, så alle skal udfylde træningsønsker, i den årgang de tilhører.
Dette betyder at du SKAL betale for minimum 1 gangs træning, når du tilmelder dig. Får du flere træningstimer, vil du efterfølgende bliver opkrævet for dem.
Grøn performance træner tirsdage og torsdage eftermiddag, både i SIF og i Farum. Onsdage er der morgentræning og fredag er der kamptræning.

Kommentarfeltet må du også gerne bruge, hvis du fx. først kan være i SIF onsdag kl. 15.30. Her skriver du ja ud for onsdag kl. 15 og tilføjer i kommentarfeltet onsdag først kl. 15.30.

Husk at jo tidligere du kan være i SIF, jo større er chancen for at du får dine ønsker opfyldt. Skriver du forkert i din tilmelding, skal du oprette en helt ny tilmelding med alle dine ønsker.
Planen for både Farum og SIF kommer samlet i næste uge.
Tilmeldingsfrist: Senest søndag d. 23. september 2018.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist