J-træning U8-U10 rød bold inde 2018-19

Kære juniorer
Disse hold spiller med rød bold på minimeret tennisbane. Bolden og banen er beregnet til denne aldersgruppes størrelse, sådan så slag- og løbemønstre samt tempo kommer til at ligne rigtig tennis mest muligt. Træningen fokuserer på teknik, taktik, point.
Nu er det blevet tid til at tilmelde sig indendørstræningen 2018-19. Igen i år samler vi alle tilmeldinger via Klubmodul, så alle skal udfylde træningsønsker, i den årgang de tilhører.
Dette betyder at du SKAL betale for minimum 1 gangs træning, når du tilmelder dig. Får du flere træningstimer, vil du efterfølgende bliver opkrævet for dem.
Du skal i komentarfeltet skrive hvilke tidspunkt &hvilke hverdage du ønsker træning (giv os mindst 2 muligheder). Ønsker du to gange træning om ugen, skal du foreslå mindst tre mulige dage.
På u8/ skum &rødbold træning tilbyder vi træning mandag, tirsdag, onsdag og torsdag, Kl.16:00 – 17:00.
Husk at jo tidligere du kan være i SIF, jo større er chancen for at du får dine ønsker opfyldt. Skriver du forkert i din tilmelding, skal du oprette en helt ny tilmelding med alle dine ønsker.
Vi vil i langt højere grad tage udgangspunkt i spillernes tennismæssige færdigheder og alder, når vi sætter holdene. Dette kan betyde, at du ikke nødvendigvis kommer sammen med din bedste ven eller veninde, hvis jeres niveau er for forskelligt.
For at optimere udviklingen og kvaliteten i træningen vil der være følgende max antal spillere pr. bane
10 spillere på orange bold.
8-10 spillere på grøn bold
6-8 spillere på gul bold.
Rød bold holdene vil blive opdelt i 5-6 små hold ud fra niveau pr. time.
Dette betyder, at vi lukker for tilmeldning når vores max kapacitet er nået. Vær meget opmærksom på, at tilmeldning sker efter først til mølle.
Tilmeldningsfrist: Senest lørdag d. 22. september 2018.
05.11.2018
01.10.2018 kl. 08.00 - 15.04.2019 kl. 21.00