Klubmodul henter siden
J-træning indendørs venteliste
Tilmeldingsfrist er overskredet

Hvis dit ønskede træningshold er fuldtegnet, kan du skrive dig på her. Følg nedenstående fremgangsmåde, så kontakter vi dig, hvis vi får en ledig plads. Husk at skrive din alder, og hvad det er for et træningshold, du søger.

Du kan ønske at træne 1 gange ugentlig. Du skal angive tidspunkt og hvilke hverdage, du ønsker træning. Giv os mindst 2 muligheder. Ønsker du 2 gange ugentlig træning, skal du angive det i kommentarfeltet.

Kommentarfeltet må du gerne bruge, hvis du fx. først kan være i SIF onsdag kl. 15.30. Her skriver du ja ud for onsdag kl. 15 og tilføjer i kommentarfeltet onsdag først kl. 15.30.

Husk at jo tidligere du kan være i SIF, jo større er chancen for at du får dine ønsker opfyldt. Skriver du forkert i din tilmelding, skal du oprette en helt ny tilmelding med alle dine ønsker og dér skrive, at din gamle tilmelding skal slettes.

Accepter klubbens betingelser og klik på Betal her. De 1.785 kr., du betaler her dækker 1 ugentlig træning. Hvis Trænerteamet ikke kan finde en brugbar træningstid til dig, får du din betaling retur. Er du heldig og skal træne 2 gange ugentlig, vil du efterfølgende få besked om, hvordan du betaler for træning nr. 2. Du får først adgang til træningen, når du har betalt.

Juniortræningen disponerer over disse tider
  • Mandag kl. 13-20
  • Tirsdag kl. 13-20
  • Onsdag kl. 13-20
  • Torsdag kl. 13-20
  • Fredag kl. 13-20
  • Lørdag kl. 13-20
  • Søndag kl. 13-20

Du har tiden frem til søndag den 17. september  til at få afleveret din tilmelding. Træningen starter mandag d. 2. oktober 2017.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist