Banebooking udendørs

Reservation af baner
I Klubmodul logger du dig på ved hjælp af dit brugernavn og dit password. Du vælger Book en timebane ude i venstre kolonne og klikker på dato, tidspunkt og den ønskede bane. Du oplyser navnet på din medspiller, i tilfælde af double booker man stadig kun banen i to spilleres navn, og navnet finder du øverst på siden, hvor du kan søge på første bogstav, fornavn eller alle. Når du har booket banen, ryger der en sms af sted både til din makker og dig med oplysning om tid og sted. Vælger du at spille med en gæst, skal du af med 100 kr. i gæstekontingent via dit betalingskort.
Har du ingen makker, kan du tjekke ‘Makkerbørsen’ under aktiviteter for at finde en egnet modstander. Du kan også gøre dig selv synlig på ‘Makkerbørsen’, ved at oprette dig med oplysning om spilleniveau, hvad slags spil (single/double/slagtræning) og hvornår du kan spille.
Du reserverer bane via det elektroniske bookingsystem. Altid med 2 spillere.

Du kan booke på følgende 2 måder
1. På touch-skærmene ved siden af kontoret eller ved siden af døren ind til tennishallen
2. I Klubmodul via din PC

Du kan kun booke 1 bane ad gangen og højst en uge frem.

Banebooking indendørs

Vintersæsonen
For at kunne spille på indendørs banerne 1 og 2 samt i Multihallen (bane 3) skal banerne bookes i Klubmodul inden benyttelse. Er banen ikke booket før benyttelse, vil lyset ikke tænde.
Banerne kan reserveres på sæsonbasis (sæsonbane) eller på timevis (timebane). Reservering sker via Klubmodul. Hallen kan benyttes af medlemmerne i vintersæsonen. Vintersæsonen strækker sig fra slutningen af september til omkring 30. april. Har du købt en sæsonbane i vintersæsonen, har du som hovedregel ret til den samme bane sæsonen efter. Tennisudvalget kan  i undtagelsestilfælde opsige en sæsonbane.

Sommersæsonen
Ønsker man at spille i hallen om sommeren, kan man leje enkeltimer til 125 kr. pr. time via Klubmodul. I tilfælde af regn har klubtræning (junior- og seniortræning) og holdkampe fortrinsret til hallen. Desuden er hallen på visse tidspunkter reserveret til minitennistræning for juniorer.
Banen må kun betrædes med rene tennissko.

Oktober 2015

SIF-Tennis